Gamze225 suleipek_ şuan ankara Altındağ dayım ücretsiz istemiyorum azda olsa ücret ödeyim hangi marka acaba
34asfalim Gamze225 canm ben gönderebilirim sana kiwi marka 2 3 kez anca kullandım duruyo bütün malzeme aynı kutusunda
Gamze225 34asfalim teşekkür ederim kivi marka sütü çok az çıkartıyor o yüzden başka bı marka deneyim diyorum