Ben yazın doğum yapmıştım bebeğimin yüzü de böyleydi sıcaktan isilik olmuş deyip Bepanthol nemlendirici vermişti doktor sıcaklar düşene kadar geçmemişti. Sonbahara girerken düzeldi. Eviniz çok sıcaksa olabilir bebeğiniz alerjikse olabilir. Pek çok nedenden olabilir. Kendi sütünüzü sürmeyi deneyin ben çok faydasını gördüm kremden daha iyi söndürdü yüzünü. Tamamen kaybolmuyordu ama bir süre geçiyordu isilikler.