Lily_potter kızıma babaannesi bakıyor. Yazın kendi evine götürüyor, kışın bizim evdeler. Aynı sokak üstünde oturuyoruz zaten. Kızım 14,5 aylıktı ben işe başladığımda, şu an 31 aylık. Sabah 9, akşam 6 çalışma saatlerim. Haftaici her gün ve cumartesi öğleden sonraya kadar çalışıyorum. Her gün 1 saat öğle yemeği molasında eve gidiyorum, hem bir şeyler yiyorum, hem kızımı görüyorum. Babaannesiyle arası çok iyi ama benden daha fazla sevmesi gibi bir durum yok, sizde de öyle bir şey olmaz korkmayın. Annenin yeri her zaman ayrıdır. Ben yerinizde olsam 4 gün çalışıp 1 gün fazladan tatil yapardım. 3 gün dolu dolu bebeğinizle geçirmiş olacaksınız