Benim kızım da on aylık mama artı meme ilerliyoruz en fazla 90 cc içtiğini biliyorum bugğne kadar. Ek gıda da çok iyi yiyen bebek değil. 6 aylık olduğundan beri de emekliyo biraz fazla hareketli bir bebek hangi doktora götürdüysem bu kadar harekete kilo vermiyosa şükret dediler şu an 8 kilo anca oldu. Ama sağlıklı sınırlarda olması benim için yeterli. Yapacak her şeyi yapıyoruz sonuçta