Kızım bir haftadır aşırı sinirli öfkeli sürekli mızmız istediği şey olana kadar inatlaşır olmazsa kafasını vurur sağa sola her şeye bağırır iştahı yok denecek kadar az normalde bir düzeni vardı bozuldu uyku deseniz yataktan çıkıp çıkıp gider laf anlatmaktan yoruldum kızıyorum anlıyor kızdığımı ama bile bile gözüme bakarak yapıyor yine