Biraz önce aşı olduk sizin nasıl geçti 6. ay aşısı
CaglaMenessa biz de cuma olacağız. Bekleyeyim ben de burada 🙊
CaglaMenessa bizim 6. Ayda hiç bişey olmadı 4. Ay aşısı çok huysuzdu 3 gün boyunca