Ebysal Merhabalar, bugün bebeğimin 2.ay aşısı oldu zatürre ve karma aşısı 2 kez mukuslu kaka yaptı, normal mi bu? Yaşayan anneler varsa yardımcı olur musunuz Bebeğim anne sütü alıyor sadece
durukusunannesi_ Ebysal bizde yaşadık sorduğumda ishal beklemeyiz dediler ben o ara saha sık besledim sadece 1 gün sürdü çok şükür benim kızım da anne sütü artı mama alıyor sıvı kaybı çok olmuştur diye korkup 1 buçuk saatte fln verdim
Kuzeyinannsi Ebysal bizde de aynı sorun oldu ama aşıdan sonra değil. Büyük ihtimal aşıdan kaynaklanmıyor mukuslu olması. Sadece anne sütü alıyorsa sizin yediklerinşzden kaynaklı. Eğer süt ve süt ürününü fazla tükettiysenis mukus olabiliyor. Sütü Laktozsuz tercih edebilirsiniz