Dolunayarad benim bebeğim 3 aylık ve 1 bucuk aylıkken bizde de aynı sorun oldu hatta benim bebeğim 3 gün yapmamıştı ama sancısı vs yoktu. Doktorumuz 10 güne kadar bile kaka yapmaması normal tabi eger sancısı yoksa dedi. Bence zeytinyağı vermeyin benim annem kayınvalidem falan çok ısrar etti zeytinyağı ver diye ama cidden gerek yok minicik bebişlerimizin hayatını riske atmaya Allah korusun aspire edemez yağ sonuçta boğazına kaçar falan haddim değil ama vermeyin bence cidden kötü sonuçlara yol açabilir. Ama poposuna zeytinyağı sürebilirsiniz.