9 ay 10 günlük erkek bebeğim var.ellerini aç,kapa yapıyor normal dururken ama sürekli değil…nasıl anlatsam… Bazen ellerine bakıyor göz hizasında açıp kapiyor,bazen de kucağıma aldığımda yüzü bana donukken ellerine bakmıyor ellerini yumruk yapıp açıp kapiyor normal mi?kafayı yicem😪Bu ara bir de sağa sola kafa sallama çıktı bu da normal mi?