Deletedmom_62 Saglikocaginda her seferinde herseyi iyi dediler diye persentilden hiç kontrol etmedim ya da doğduğunda baş çevresi kaç cm di bakmamıştım. Bugün 6 aylık aşısı var yine bir kilo baş çevresi bakıldı her şeyi iyi denildi. Şimdi happymomda bilgilerini kaydediyordum dikkatimi cekti 6 aylık bebeğimin baş çevresi 41 cm ve baktım 3 aylik bir bebeğin baş çevresi ile aynı. 34 cm di doğduğunda. Yani görünürde bir küçüklük yok kafası gayet de büyük duruyor hatta ama şuan çok endişelendim. E nabizdan baktım önceki baş çevresi ölçümleri yazmiyo. Görsem rahatlayacagim en azından yavaş büyüyordu belki diyecegim ama ya 3. Aydan beri kafası ayniysa
Deletedmom_62 Deletedmom_62 annelik hiçbir zaman içinin rahat olmamasiymiş onu anladım. Hep bir endişe
[silindi] Deletedmom_62 siz yazınca ben de baktım şimdi. Benim bebeğim de 6 aylık. En son ölçümde baş çevresi 43 cm çıkmış. Doğduğunda da 34 cm imiş. Bence endişelenmeyin. Bize de hem doktor kontrolünde hem de sağlık ocağında normal dediler, herhangi bir sıkıntı olsa söylerlerdi mutlaka
Aysunkoc Merhaba benim bebeğim 3 aylıkken bas çevresi 41.2 çıkmıştı şimdi 4 ay olcak 2 gün sonra tekrar ölçeceğiz endişe etmeyin çocuk Dr a giderek bilgi alın burda ki kıyaslar kafanızı daha çok karıştırır
Deletedmom_62 Aysunkoc [silindi] Deletedmom_289 sizinkiler gayet normal. Benimki epey küçük kalmış acaba bir de evde kendim mi ölçsem
Deletedmom_62 Aysunkoc şuan sağlıkocagini aradım hiç güven vermedi açıkçası çünkü bana baş çevresi gayet normal ama kilosu birazcık fazla dedi ve bebeğim 6 aylık 7600 gr neresi fazla ki persentilde 50 de. Ben bu işten hiçbir şey anlamadim
miray31 Deletedmom_62 kız bebek erkek bebek baş çevreleri farklı oluyor kızların erkeklere göre ayına göre daha küçük oluyor. Her ay baş çevresi artıyorsa sıkıntı yok diyolar yani sizinki her ay artarak gittiyse sıkıntı yoktur bence
eylulsmom97 evde kendiniz de ölçün her ay. ben öyle yapıyorum. çünkü elden ele çok farkediyor. 4 aylıkken kızımı sağlık ocağı 40, çocuk doktoru 39, nörolog 40,5 ölçtü. hep aynı kişinin ölçmesi gerek.