Ydhk85 benim bebeyim anne sutu emiyor ve biberonda ama biberonu emmek isdemiyor redd ediyor bende 3,4 saat uyuyub uyandıkdan sonra çok acıkıyor Diye biberon veriyorum red etmiuor emiyor sizde acıkmasını bekleyin ve yavaş yavaş içirmeye çalışın benin bebeyim iık başlarda tadı kötüydü diye emmiyordu doktorum çok az kırıntı şeker atmamı söyledi yada çok guzel tadı olan qaz damlası var onu içine döküyorum öyle içiyor tadını beyenmiyor olabilir Benim qaz damlamın adı (bobotik)