biimiyomyardimet Merhaba kızlar kızım 13 aylık zayıf bir bebek ayakları da hala 17-18 anca onlar bile bol oluyor :) yürümeye başladı ilk adım ayakkabısı yada dışarı ayakkabısı bulmakta çok zorlanıyorum. Var mı aynı durumda olanlar nerelerden aldınız?
handekarahan biimiyomyardimet benim kiziminda ayakları ufak 1 yaşında yeni başladı yürümeye ben vicco aldım hem rahat hemde 2 çorapla gayet güzel oluyor
1prens1prensess biimiyomyardimet alamadım🤣kızım 23 aylık 18nuöara hala kocaman geliyor ayakları 17bile yok diyorlar geç yürüdü allahtan kışa dnek geldi çoraplarla kat kat idare ediyoruz ama yazın ne halt edicem diye kara kara düşünüyorum 18den aşağıya ayakkabı üreetimi yok kaç ayakkabıcı gezdiysem bunu dedi biride hele normal bebek patiği gibi olan ayakkabılardan alın onlarda her numara var dedi sanki bilmiyorum incecik altları yürüyen çocuğa omu giydirilir 🤣yazın gelmesini asla istemiyorum yani olmuyor çünkü yok bakıyorlar 17 bile değil ayakları diyorlar napım daha bennnn🤣🤣buralarda yazdım herkes attı etti ama 18 en düşük numara oda hep büyük oldu
biimiyomyardimet Berilsmom13 kalın tabanlı bulamadım hiç hep yumuşak taban, tekrar bakayım o zaman göremedim demekki teşekkürlerr
biimiyomyardimet 1prens1prensess ahh sende bendensin 🫂 çok zor gerçekten o yumuşak tabanlı olanlarda fırt fırt çıkıyor basamıyor ki yavrum 😅 bende öyleyim ama 35 giyerim o yüzden her beğendiğim modeli alamam çok kötü bişe 😂
1prens1prensess biimiyomyardimet gene bizde çözüm oluyor ama ya mesela bana 36 büyük geliyor ama 35 küçük geliyor 🤣kalıp malıp hallediyoruz genelde hep ama bebeklerde kalıpta yokmuş en azından o olsaydi bari çok zor bu iş🤣