azrayseanne naçizane tavsiyem;emzirmeyi birakmamaniz. İlk 3 ay her emzirdigimde bayılacak gibi oluyordum göğüs uçlarimdan kanlar mi gelmedi kabuk yaralar vs. Gümüş kapak kullandım zeytinyağı sürdüm her duşta sıcak su ile ovdum. Bir de emzirirken silikon göğüs ucu kullandım acısını nispeten azalttı. Sonuç olarak 3 ay sonunda yaralar tamamen geçti, geçiyor. Sadece biraz özveri ve sabır.