Ikizannesi06 çocuk terleyip soğursa hasta olur, hem terlemesin hem üşümesin diye ne bir eksik ne bir fazla giydiririm. Ben öğretmenim hanımefendi, bir sürü öğrencinin içindeyim. O kadar hasta olan öğrencinin içinde bulunmama rağmen, çocuğumu gezdirmekten sakınmamama rağmen şükür çocuğumu hastanelik etmedim, her gün burnunu temizliyorum, giyimine, yemesine, içmesine, vitaminlerine, hareketine, hareketsizliğine, uykusuna, rutin kontrollerine, her şeyine dikkat ediyorum ve çocuğumu şükür hasta etmediğim için de üzülecek miyim pardon? Doktorumuz her şeyin çok iyi olduğunu söylüyor, bu yüzden içim de çok rahat evelallah. Şu anki havada sizin dediğiniz gibi giydirsem çocuk gece pişer bu arada.