3,5 yaş bugün endoskopi oldu doktor çölyak dedi patoloji 1 ay sonra çıkacak ama çölyak yani dedi yüksek ihtimal patolojide de öyle çıkar hiç aksini yaşamadım meslek hayatımda dedi diyete başla yavaştan 1 ay sonra herşeye başlıcaz dedi nasıl nereden başlayacağımı bilmiyorum üzgünüm balık kraker diye ağlıyor dakikalardır nerden nasıl alırım bilmiyorum. Nereden nasıl başladınız biraz bilgi verir misiniz ? O kadar üzgünüm ki cümlelerimi toparlayamıyorum