Kızlar genel kontrol amaçlı doktora gittim rahim ağzı yaram varmış çok korktum doktor once simir testi yapıp sonra o yaranın yakilmasi gerektiğini söyledi özel bir yerdi çok guvenemedim kadına da rahmin alınır o yarayı yakmazsan falan dedi gerçekten bh kadar korkutucu bir şey mi başına gelen var mı ? Günlük hayatımda ben hiç fark etmemiştim yara olduğunu