Lala9358 Bence bi organizasyon şirketiyle anlaşin daha ucuza gelir hem içinde foto cekimide oluyor sadece pasta maket oluyor pastayida düz bi pasta yaptirin daha mantikli çünkü ben yıllardır konsept yapiyorum bu sene 9 yasina giricez gercekten cok pahali tutuyor hic deymez uğraşmaya 500 e falan yapiyolar .normalde daha fazla tutuyor inan yorulduguna değmez.