Bebeğim 1,5 yaşında. Yani yemek yedirmek bir insana ancak bu kadar eziyet olur. Vallahi saçımı başımı yolacağım. Böyle yamyam gibi yesin, yemek için 7/24 ağlasın peşimde mama mama diye dolaşsın nolur takviye bilmem ne bilen fayda gören varsa söylesin. Balık yağı ilk zamanlar yaradı gibi iştahlandı sanki. Ama şimdi o da fayda etmiyor. Nolur yardım nolur help🙁🙁🙁🙁