Arkadaşlar merhaba,
6.5 aylıktan itibaren el bileklerimde ve parmak eklemlerimde ağrılarım olmaya başladı.
Hele sabah resmen acıyor gün içersinde hafifliyor doğum yapalı da 24 gün oldu ve hala devam ediyor.
Doktora gittim sinir sıkışması vs dedi geçer dedi ödemden dolayı falan yeni doğum yapmışsın dedi ayrıca ilaç vs veremem emzirdiği için dedi.
Ben gibi yaşayan var mı bu durumu acaba ve geçmek için neler yaptınız?