Benim de bebeğim tam 6 aylık oldu. 4.aydan itibaren gündüz emmelerini bıraktı nerdeyse bir tek artık gece uyumak istediğinde ve gece acıkıp uyanınca emiyor onun haricinde gündüzleri mümkün değil emdiremiyorum çevreyi incelemekten gelen seslere yönelmekten ellerini incelemesi oyuncaklara yönelmesi vs derken artık ilgileri farklı şeylere yöneliyor eskisi gibi değiller o yüzden çok normal annesi endişe etme anne sütü dışında beslenmiyorsa sağıp biberonla da verebilirsin belki ama artık büyüyorlar ve keşfetme arzuları çok olduğu için eskisi gibi uzun süre emmesini bekleme annesi