fatma_6141 yok yok açtırmayın zaten. Bazı yapışıklıkların cerrahi müdahaleye ihtiyacı var. Eğer büyüdükçe açılacak bir şeyse çocuğu zorlmaya gerek yok. Bı süreçte ben çok araştırdım. Bazı fotolar da gördüm onlarda durum vahimdi. Eğer gitmediyseniz ve yapışıklık farklı bir boyuttaysa ondan dedim. Hiç sıkıntı etmeyin. Dediğim gibi dikildiği zaman görünmeye bailadı eskiden görünmüyordu. Zamanla düzeliyor demekki