Mdo Yeni doğum yaptım emzirmeyle birlikte koltuk altımda fındık kadar bir şişlik oluştu yaşayan var mı acaba böyle birşeyi. Yarın doktora gideceğim ama yaşayan varsa da öğrenmek istedim