yasacmalamalo Kızlar selam evde robotum var iki senedir ama tam almıyor ve hrita özelliğini yapamıyorum artık memnun kaldiğiniz dik ya da kablolu süpürge önerir misiniz evlendiğimde Arçelik aldım ama bir sene sonra bozuldu malsf bilgnze açığım
Dimitrina_kovaceva yasacmalamalo Beko kablosuz dik süpürge el süpürgesine de dönüşüyor çok basit ama güzel çekiyor dövücülü ve de ışıklı
yasacmalamalo senemmgncr Fantom bende de var hamarat memnun deglm ya bir yeri süpürüyrm bir yerde kalıyor gır gır gbi daha alalı 1 yıl olmadı
Senazeynep3425 yasacmalamalo Dyson al canim. Bende burada bir arkadaşın grunding 5030 çok iyi demesi üzerine aldım aşırı memnun kalmadım. Bı Dyson değil yani. Ama dovecekli ucu falan güzel topluyor şarj çok iyi. Çok büyük evim var şarj bitmeden hallediyoruz. Halıda hiç bir şey bırakmıyor. Ama Dyson daha farklı olabilirdi belki. evim hala toz oluyor çünkü
yasacmalamalo Senazeynep3425 ya Dyson düşünüyorum biliyor musun ama cabuk bozulursa die korkuyorum Fantom dik Süpürge var düşüyor bazen elimden o da gırgır gbi motorunuu fln bozarsm die korkuyırum iyi para verip 7-8 yıldan fazla kullanmk istyrm bi de hangi model alsam alırsam die düşünyrm
Senazeynep3425 yasacmalamalo o zaman grunding güzel canım. Ama havada ki tozları çekiyor mu emin değilim 😊 benim amacım havada ki tozların gitmesiyfi.