Kızım dün 180 günlük oldu, ek gıdaya kesin geçiş zamanı olarak adlandırılan güne geldik. 5 aylıkken tadımlara başladım. Yoğurt, havuç, kabak, yumurta sarısı, patates, mercimek çorbası, pekmez, avokado, muz gibi şeyler verdim ama kaşık dolusu değil tadına baksın diye üç gün kuralı ile gitmeye de çalıştım yok asla anne sütü dışında bir şey kabul etmiyor. Acaba tatlı olsa yer mi diye bitter çikolata dahi değdirdim ağzına onu bile kabul etmiyor. Biberon ve emzik olunca ağzını açıyor kaşık gördüğü anda resmen kilitliyor ağzını zorla açmak zorunda kalıyorum. Günde iki defa kalp ilacı var ilaç geldiğini düşündüğü yüzden açmıyor desem ağzına verdiğim her şeyi çıkartıyor. Ek gıda kabul etmeyen anneler neler yapıyorsunuz?