Nazifeumay bu bebekten bebeğe değişen bişey aslında. İlk zamanlar sma almıştım kızıma severek içiyordu sonra istemedi. İlk doğduğunda aptamil vermiştim. Sma istemeyince aptamil verdim şimdi de aptamil kullanıyorum. Kaşık maması hero baby veriyorum. Arkadaşım hipp veriyo bebeğine. Ben hiç denemedim. Bi arkadaşımda kızına hipp kaşık maması vermiş bebeği de onu hiç sevmemiş. Şu iyidir bu kötüdür denebileceğini sanmıyorum. Kaşık maması küçük kavanoz zaten bi deneyin hangisini severse onu almaya devam edersiniz. Sevgiler 🫶🏻