Biz hastane saglik ocagi dışında hiç çıkmadık. Arabayla götürüyorum oraya da hep. Parka falan çıkarmak istiyorum hava güzel olduğunda aslında. Ama annem çok küçük havalar soğuk,hasta edersin,düzenini bozma diyor. Havalar ısınsın diyor. Ben de size sorayım napiyosunuz dedim