Neraops bilim öğrensin amacıyla değil ama bilgisi olsun diye TÜBİTAK yayınlarının “çocuklar için bilim” adı altında topladığı kitaplarını almıştım oğluma. Oğlum 2,5 yaşında ama kitapların üstünde +6 yaş yazıyor. Gerçekten de yaşına uygun değil ama ben her şeyi okumayarak onun anlayacağı bir şekilde yine de anlatıyorum. 3,5 yaşındaki çocuk bence gayet anlayabilir o kitapların çoğunu. Bu arada kitaplar iş Bankası, Yapı Kredi gibi yayınevlerinin kitaplarına göre 3 kat falan ucuz ve kağıt kalitesi çizimler falan çok iyi. Size ve buradaki tüm annelere tavsiyemdir. Bu arada kitapların sonunda da deneyler var ama onları yapmadık şu an küçük olduğu için.