Oğlum 11 aylık normalde herşeyi yemesi lazım aşağı yukarı yani kahvaltı akşam yemeği öğünleri bizde yok . Çocuğun eline ne versem çekip alıyor yiyemez tutamaz boğazında kalır diye kaç kez tartıştım güzellikle anlattım kafası basmıyor . Çiğnemeyi öğrensin bırak diyorum , yok boğulacak yok bişey olacak . Müdahale ederiz yanındayız yani . Çorba ve mama dışında bişey yediremiyorum sayesinde. Eline versemde çocuk oyuncak niyetine oynuyor bölüp ağzına alıp gezdirip tükürüyor . Yutma çiğneme yok . Ona kalsa ilkokula gidene kadar bişey yedirmicez heralde . Kalın kafalı eşim olacak insana nasıl anlatabilirim bu saçmalığı acaba birisi öneri versin yoksa cinnet geçirecegim cidden . Öğün olarak yemek yesin istiyorum artık ama yok adam izin vermiyor boğulur diye . Ya sabır Allahım deli oluyorum