Feyzanne Merhaba 13 aylık kızımın parmağı dolaba sıkışmışto bugün 5.gün şişlik ve kızarıklık devam ediyor doktora götüreceğiz. elinde kavramasında bi şeye dokunmasında problem yok. Süreç nasıl oluyor başına gelen var mı