Bebeğim 3 ay 28günlük gece uykusuna geçerken çok ağlıyor. Uykuya geçtikyen sonrada 10 dk sonra çığlık çığlığa ağlıyor. Sakinleştiremiyorum. Çok gazı varmış gibi gelmiyor daha önce gaz sancısı çektik. Ama emin olamıyorum 4.ay uyku gerilemesi olur diyorlar o mu acaba