Adenbebi Bebişim 6. Ayı birirdi 4.aydan beri dişleri kaşınıyo ve patlamadı hala geceleri hep ağlıyo huysuz ve gögüsümü ısırıp çekmeye başladı tecrübeli annelerimiz sizlerde dişler ne zaman patladı ve neler yaşadınız!
Karinyoo Adenbebi benim bebeğim de 4. Ayda belirtileri başlamıştı ilk dişi 7 buçuk aylıkken patladı. Huzursuzluk vardı uykuları bozulmuştu ama hiç ateş yapmadı. Ağrısı olunca carpol verdim. Diş jeli kullandım. Dişliklerini buzdolabına soğutup verdim
Zeynepsametaras Adenbebi Vallahi bizde öyleyiz 4.aydan beri huysuz mızmız 7 ay15 günlük hala cıkmadı diş bekliyoruz. Gelsin bi an önce uyku düzeni yok yarım saat uyur gündüzleri uykusunu alamadıgı için de hep huzursuz
uzlet Adenbebi 7 aylıkken kızımın dişleri çıktı canım Bol bol karanfilli zeytinyağı yapıp sür rahatlatır bir de meyve süzgeçleri var ya hani meyve sebze emziği olarak da geçiyor onların içine yeşil soğanın başlarını doldur onu emdikçe onun suyu onu daha da rahatlatır
CizerBirAnne Adenbebi 3 aylıktan beri elleri ağzından çıkmaz ama 11 aylık çıkardı ilk dişlerini 😃 Diş olduğundan eminseniz tetagil kullanabilirsiniz bize doktorumuz önermişti, çok rahatlattı kızımı. Biraz uykusunu etkiledi, o kadar. Onun dışında ateş vs yapmadı.
nazlimom_ Adenbebi bizimde 4. Aydan itibaren başlamıştı hep salyalıydı eller ağızdaydı 7 ay 4 günlükken alt 2 dişi çıktı şimdi 11 aylık olcak 7 tane dişi var üst dişleri çıkarken cok zorlanıyor aşırı sinirli oluyor doktor alt dişlerde sıkıntı olmaz üstlerde belli eder kendini bebeğiniz demişti
Zehra5050 Adenbebi tetagil veya dış jelleri kullanabilirsiniz , 6 ay 10 günlükken çıkardı. Ağlama krizleri huysuzluk uyku ve iştah sorunu
Valtameriii Adenbebi 6 buöuk aylıkken alttan 2 diş çıkardı 7 buçukken üst 2 diş şimdi 10 aylık olduk üst dişlerin yanlarındaki dişler patladı 1 ayda tamamen uzamış oluyo 11 aylıkken 6 diş olucaz inşallah
1prens1prensess Adenbebi oğlumda da kızımda da 4.ay başladı oğlum 9 aylıkken çıkardı kızım 7 aylıkken şimdi en küçük bebeğim 6ay 12hünlük falan 2+4aydır aynı şekilde 1hafta önce ateş falanda vardı ne zaman çıkar merak ediyorum şahsen belli olmuyor