İyi günler arkadaşlar, ben oğluma şimdiye kadar e bebeğin tulumlarını giydiriyordum ama artık 5 yaşlar kısacık kalmaya başladı ve içleri sökülüp duruyor. Ben sizden büyük beden uyku tulumu önerisi istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız varmı? Ev 24 derece civarı