Kızlar merhaba 2 yıldır oğluma Prima kullanıyoruz 1 yaşından sonra Sleepy ve baby turco denedik bayağı pahalı olduğu için ama bir şey problemi ile karşılaştık yeni doğduğunda da Molfix kullanmıştık çok pişik olduğu için doğduğundan beri Prima ile devam ediyoruz ama gün geçtikçe her ay bez alıyoruz ve her ay 20 TL üstüne zam koyuyorlar şimdi kardeşi de oldu onada Prima alıyoruz pahalıya mal oluyor. Bir kaç ay içerisinde bezden çıkarmayı düşünüyorum havalar ısınana kadar şimdi daha yumuşak bir beze geçiş yapmak istiyorum önerebileceğiniz sadece kendinizin kullandığı değil etrafta da duyduğunuz iyi bir bez olursa memnun olurum teşekkürler