Kızlar oğlumun burnunda hırıltı hafif öksürük şikayeti vardı daha önce burdan size de yazmıştım doktora gittik zaditen rhinfant ve prostat verdi 3 gün içinde şikayetler gerilemezse getir antibiyotik yazalım dedi aranızda bu ilaçlardan kullanan ve iyileşme kaydeden var mı antibiyotik alıcak diye endişeleniyorum daha 4 aylık çok küçük 😢