Arkadaşlar merhabalar kızım tam 6 aylık. Ek gıdaya 5 buçuk aylıkken başladık. Ancak hic ileri gidemiyoruz çünkü ya kabız oluyor ya gaz sancıları oluyor. Ara veriyorum bir gün ek gıdaya çocuk düzeliyor gece kesintisiz uyuyor. Ek gıda verdigim günün gecesi uyuyamiyor surekli bacaklar tepede ıkinma hali. Hem gaz hem kabız. Kabızlığı çok şükür zeytinyağı ve biogaia ile çözdük. Ama şimdi de gaz sorunumuz var. Eşimi sabah gönderdim sab simplex aldırdım kıvranıyor çocuk yenidoğan dönemine geri döndük adeta. Yalvaririm öneri verin. Bikaç kaşık bile yese gaz kabızlık var mı böyle durum yaşayan