Deletedmom_99 reflü olabilir, sütün fazlasını atıyor olabilir. Besledikten sonra hemen yukarı kaldırmayın biraz kucakta yatay başı hafif yukarda tutun bence bir süre. Bir de ön süt boşaltıp emzirin ilk aylar meme terbiye olmamıştır doğal olarak bol süt vardır. Benim kızım da kusardı reflü vardı yatay tutardım kızım hem gazlı hem reflü vardı. Besledikten sonra gaz cıkaralım derken doğal olarak da kusuyor olabilir. En iyisini doktor bilir ve yönlendirir