Benim bebeğim şuan 11 aylık bende park yatak kullanıyorum tutup kalktığını gördüğümde tırmandığında bir yerlere assagiya indirdim 8.5 aylıktı şuan alt katı kullanıyorum bende zorlanacağımi düşünmüştüm ama kolaylikla indiriyorum hiç sorun yaşamadım tek bacağınızı assagiya koyarak indirirseniz daha kolay oluyo💙🙏🏻