4,5 aylık bebeğim kimin kucağına gitse onun suratını yalamaya kemirmeye çalışıyo. Ne yaptıysam çözüm bulamadım tamam oral dönem keşfetmeye çalışıyo falan ama yüzü makyajlı olan var, yağlı pis olan var yaladığını gördükçe midem kalkıyo birinden mikrop kapıcak diye korkuyorum🤦🏻♀️ Bu geçici bi süreç mi ona göre bu süre boyunca kimsenin kucağa almasına izin vermicem de?