Emir0_ Dün geceden beri bir damla uyumadı calpol verdim yinede aynı ılık duşa koyuyorum o dk iniyor tekrar çıkıyor napmaliyim diş dönemindeyiz acaba ondan mı ateşi var ama şu zamana kadar hiç ateşi olmadı dişten .alt azı dişleri çıkıyor ondan mı acaba
motherthea Emir0_ geçmiş olsun diş ateşi 38i geçmez eğer düşmeyen inatcı ve 38.5 ateş varsa doktora götürün Canım ortalıkta salgın var çocuklarda bir baktır için rahat olsun
maysa-19 Emir0_ tekrarlayan atesse mutlaka biyerinde enfesksiyon vardır.bizimde geçtiğimiz aylarda öyleydi.birinde boğaz enfeksiyonu çıktı digerindede tek kulağında enfesksiyon çıktı.
irva Emir0_ Diş ateşi inatçı değildir.Muhtemelen enfeksiyon vardır.Doktora gidin lütfen geçmiş olsun.
Emir0_ motherthea su zamana kadar en yüksek bı kere 38oldu onun dışında elini yüzünü yıkayınca düşüyor ama yine 37oluyor bilemdim ki götürsem ateşe müdahale ederler mi
maysa-19 Nzk ikinci günde ateş böyle ilaç verince düşüp sonra gene tekrarlarsa ben hemen götürüyorum. Bı yanedi boğaz bı tanesi kulak enfeksiyonu çıktı ikiside antibiyotik bitince geçti
Tugceonrdml_ Emir0_ ateşiniz düşüp yeniden çıkıyor sa enfeksiyon belirtisidir mutlaka bi polikliniğe gidin
Nzk maysa-19 brnim kızım 4 aylık hafif boğazları kızarmış dedi doktor dün ama ateşi düşüyo arkasına geri 38/5 oluyı antibyotik kullanmayalım hemen dedi bilemedim
maysa-19 Nzk şimdi 4 ay baya küçük bide daha başlangıç sanırım bariz belli olsaydı boğazda bişey yazardı ilaç.bu aylarda doktorlar pek ilaç kullanılsın istemiyor çok çok acil olmadıkca