Yigitinannesi0312 Bebeğim iki bucuk aylık 40 im çıktıktan hemen sonra regl oldum ilk ay sütüm azalmisti Bu sefer sütüm yeteri kadar var ama bebeğim emmek istemiyor başına gelen var mi
Ysgl26 Yigitinannesi0312 canım regl olduğumuzda sütün tadı değişebilir bebek emmek istemeyebilir demişti doktorumuz.
Mrv135 Yigitinannesi0312 Olabiliyormuş çünkü regl olunca sütün tadı birazcık tuzlu oluyormus. Siz inada bindirmeden her seferinde teklif edin. Keyifli anlarında verin sorun olmaz inşallah.
Yigitinannesi0312 Mrv135 evet internette okudum ama aç kalır mı diye de endişe ediyorum yani. Bı de atak haftasınin içinde ağlıyor sürekli
Mrv135 Yigitinannesi0312 Bu geçici bir süreç öyle düşünün. Birazcık aç kalması sorun değil bu sürekli olmadığı sürece. Atak haftası hepimizin en zorlu dönemleri ama zamanla geçiyor ve bebek normale dönüyor 🥰