Bebegim 1 ay 7 gunluk. Cok az sariligi kaldi doktor hala gecmemis diyor. TSH testini yaptirdik cevap bekliyorum. Doktor sariligi artik geçmeliydi diyor. Bu bebegimde gelecekte hasar olustura bilirmis, autizm falan gibi seyler soyledi. O kadar korkuyorum ki eve geldigimden beri agliyorum. Sarilik sizin bebeklerde kac hafta surdu? Gercekten tehlikeli mi?