Feyzanne Merhaba kızımın eli 4 gün önce dolaba sıkıştı geçmedi hala dünle bugün de çok huzursuz. Hangi doktoru önerirsiniz hemen hepsinde randevu var ama insan evladı birine gitmek istiyorum saçma sapan deneyimlerimiz oldu da.
Aloneeee Feyzanne kimden alırsanız alın doktorun kendisi olmuyor malesef yani tamamen şansınıza nasıl bir asistan denk gelirse artık
Damlanurrr Atilla çiftçi ve Aysun kara uzun çok iyiler çok ilgililer geç gördüm ama belki işinize yarar çok geçmiş olsun bu arada
Feyzanne Damlanurrr aysun kara uzuna bi kere gitmiştik rutin muayene içindi gerçi. O kadar hızlıydı ki hiçbir şey anlamadım enerjisi de düşüktü hocanın
Feyzanne Aloneeee yaa ben de bilerek profdan almadım assistanlar geliyor diye. Bu hoca doçentmiş. Neyse inşallah kötü bi şey yoktur ya
Damlanurrr Feyzanne attilla çiftçi de çok iyi bence onu da düşünebilirsiniz ben hiç asistanina denk gelmedim
Aloneeee Feyzanne inşallah cnm. Oğlum 16 aylık doğduğundan beri o hastaneye gidiyorum mesela bayan alıyorum muayene eden erkek oluyor bende ordan anlıyorum farklı doktor olduğunu gidersen hbr et sonuçlarla ilgili ama bişey yoktur telaşlanma
Damlanurrr Feyzanne tabi kendi tercihiniz biz sürekli gidiyoruz aylık Kontoller için sağolsun çok ilgiliydi
Feyzanne Damlanurrr teşekkür ederim belki de kadının canı sıkıındı ne bileyim o kadar koştur koştur oldu ki sorularımı soramadım cocuğu giydiremedim falan bi de 2 aylıktı. Neyse devlet hastanesi zaten böyle olcakmecbur
Damlanurrr Feyzanne öyle tabi akşama kadar onlarda koşturuyor bizde bizi tatmin edecek şeyler bekliyoruz acele acele olunca içine sinmiyor insanın 💙
Feyzanne Damlanurrr evet ya bekleyen de çok oluyo zaten ben de doşardakileri bekletcem diye de telaşlanmış olabilirim. Doktorlarımıza kolau gelsin diyelim bu vesileyle:) ♥️
Feyzanne Aloneeee doktorumuz çok tatlıydı yasemin ünal diye. Kendisiydi sanırım çok iyiydi ama ortopediye yönlendirdi orda işimizi halledemedik özel a life hastanesine geldik. Sıra bekliyoruz küçük kırıklar olabilir dedi
Feyzanne Aloneeee teşekkür ederim kırık yokmuş ama kızarıklık attı ya 😔doktor antibiyotik verdi rahatlatıcı bir krem verdi inşallah enfeksiyon olmaz