son 2 haftadır sürekli ağlıyor gece uykudan belki on kez uyanıyor uykuya tekrar geçemiyor ne yapacagımı bilmiyorum diş ağrısıda çekiyor 2 hafta çnce hastalandı diş çıkartır sandım hala çıkarmadı ama sadece diş oldugunu düşünmüyorum atak haftasına girdik galiba ama çok yoruldum ya bu davranısları hep böyle giderse diye dusunuyorum korkuyorum benimle aynı seylerı yasayanlar var mı neler yapıyorsunuz ?