Bebeğim 5,5 aylık kızlar doktor yavaş yavaş başla ek gıdaya dedi. Bu arada 2 aydır emmiyor sadece mama gidiyorduk 🥴 2 numara mamayı kaç kez kaç ölçek veriyorsunuz? Bi mama bi ek gıda veriyorum ama kabız oldu şimdilik sadece 2 numara mama versem diyorum. Sadece 1 öğün ek gıda versem az mı olur 🙈