Tubasu Merhaba ben sütümü sağıp veriyorum biberonda kalıyor annem süt biberonda soğuk oluyor diyo biberonda süt soğur mu
ikizannessi Tubasu Bende sagarak veriyorum oda ısısında verilmesinde sakınca yok ama sıcak suda biraz bekletip ılıtıyorum gaz yapmasın diye bana soğumuş gibi geliyor
Adhgftjk Tubasu evet soğuyabilir oda sıcaklığındaysa sıkıntı olacağını sanmıyorum ki zaten oda sıcaklığında fazla duramaz