Pinar9 hipp kullandım Aptamil kullandım Sma kullandım memnun kalmadım. Hipp ilk zamanlarda iyiydi ama sonra ne olduysa oğlumda aşırı gaz yaptı. Ben Hero baby kullanıyorum, neredeyse mamayı yediği anda bile kakasını yapıyor. Bebelac Gold kullanıp memnun olan da var. Deneyin derim ikisinden birini