Senazeynep3425 Nitro kullanıp memnun olan veya olmayan var mı? Bugün bir tane alacağım. Şuan bebeğim 4 aylık şimdi kullanmayacağım. İndirimde diye almak istiyorum
Barlas_mom Senazeynep3425 Bende burada sordum baston mu kabin boy mu diye kabin boy dediler bende kabin boy aldım çok beğendim 2 günde geldi e bebek indiriminden aldım içinden yağmurluk ve çantası da çıktı tavsiye ederim
Senazeynep3425 whitechocolatemochaa sanirim bir üst modeli o. İçine puset de takılabiliyor onun. Peki sırt kısmı nasıl canım, sağlam değil mi?
whitechocolatemochaa Senazeynep3425 puset takılıyor mu bilmiyorum ben kızım 2,5 yaşındayken aldım sırtı dümdüz oluyor yenidoğandan itibaren kullanılıyormuş çok sağlam
Senazeynep3425 whitechocolatemochaa teşekkür ederim canım bilgilendirdigin için. Bende alayım bir tane.
Sedoshuma whitechocolatemochaa nitro lx i kullanıyosunuz değil mi benim kızım da 2 bucuk yaşında 90 cm 15 kg alsam 4 yaşına kadar kullanabilir miyiz ? Sizin kızınızın kilosu neydi hala kullanıyor mu
Senazeynep3425 Barlas_mom hangi markanın kabin boyu canım. Ben bie tane baston araba sipariş ettim. Ama doona dan sonra o kadar kalitesiz geldi ki… Bugün gidip değiştirelim dedik zamanı gecmeden
Barlas_mom Senazeynep3425 bunu aldım ben memnunum. Doona pahalı kaliteli araba beğenir misiniz bilemem. Benim travel vardı joie yine Chrome çok memnundum hala kullanıyorum ama uçuşlarda vs pratik olsun diye aldım bunu iş görüyor
Senazeynep3425 Barlas_mom şuan doona kullaniyoeum canım. Ama çocuk onda durmak istemiyor artık. Kendini kaldırıyor tam oturur pozisyona getiriyor.4 aylık daha
Barlas_mom Senazeynep3425 e bebeğe gidip canlı bakabilirsiniz hafif yatay pozisyonu var tam da yatıyor bebeğinizi oturtup bakabilirsiniz sizde bakarsınız hem ☺️ ben Şuan memnunum fiyat performans ürünü joie seviyorum bir de