Dilara_5133 Bebeğim aşırı ağlayarak uyanıyor ve bağırıyor napmalıyım korkuyorum iki gecedir aynı durumu yaşıyoruz bebeğim 5 aylık kızlar bu arada🙏😔🥰
Medya123 Dilara_5133 bebeğiniz korkmuş biz korkan bebeğe sarımsak sürüp uyutuyoruz sizde deneyim çok iyi gelir
burcuo Dilara_5133 Benimki 10 aylık, çok nadir ağlamadan uyandığı oluyor. Ben de normal sanıyordum. Hep ağlayarak uyandı bu zamana kadar
Meltemingo Dilara_5133 bizimde oyle canim gunduz uykularinda etkilenmio gece olunca agrisi oluyo zaten butun agrilar gece daha cok hissedilmezmi buyuk ihtimal disi patlicak
Dilara_5133 Aydanur24 yattığı pozisyondan olduğunu sanmıyorum canım ama çok canım sıkılıyor o öyle ağlayınca
Meltemingo Dilara_5133 yani canim ben agri kesici vermiyorum cok zor durumda kalmadikca osanit dis toplari war bitkisel ondan kullaniyorum cok fayda ediyo bi bu aksam agri kesici werdim cnku 5 disi birden patlatio cok agrisi wardi