Maaşla birlikte yatıyor evet eşim alıyor o yüzden ama sizin bebişiniz size yazılıysa belki sonradan toplu alınır diye düşündüm. Bu arada ücretsiz izinde olduğumuz için eşimiz eş yardımı alabiliyor. Biz şu an almıyoruz cimere yeni sorduk durumu alınabiliyormuş ama sanırım almadığımız ayları toplu alabileceğiz. Geç oldu ama kusura bakmayın