Sfybsfyb 8 ay 12 günlük ben 2 öğün veriyorum çok nadir 3 oluyor kahvaltı ve çorba şeklinde , benim bebeğim emmiyor mama içiyor ek gıda ve mama arasını 1 1,5 saat tutuyorum yemesine göre mesela güzel yediyse o zaman hemen mama vermiyorum en az 1-2 saat bekliyorum ama az yemişse o zaman 1 saat sonra mama veriyorum , hatta bazen hiç ek gıda istemiyor o zaman sadece mama içiyor belli olmuyor yani aralarda da bazen meyve veriyorum elma armut artık ne varsa evde